Saturday, April 17, 2010

İsmimden ayrı, Halimden gayrı

Kişisel blog tehlikeli bir şey, eğer adınız sapınız ortada ise. Hele bir de kariyer, iş-güç, ilişkiler; bunları ayrı tutmak istiyorsan durum daha da karmaşık bir hale geliyor. E bu durumda ben de sadece bazı yerlerde paylaşacağım bir şey yaptım.

Sadece yeni girdiler değil, arada diğer mecralarda yazdığım şeyleri de buraya taşıyacağım.

İsime gelince; Road Kill; uzun yolda arabayla çarptığımız hayvanlar oluyor. Son 5 sene içinde hiç bir yerde aralıksız olarak 8-9 ay bile yaşamamış biri olarak sanırım hayatımdaki çoğu şey benim için "road kill"; zira ben bile canlı çıkamıyorum. Bir bilgisayar oyunu gibi her seferinde başka bir ülkede oyuna yeniden başlıyorum.

Bazen ise farlarıma yapışmış da olasalar tavşanların anlatacağı güzel şeyler oluyor.

No comments:

Post a Comment